Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení
Čermák, Roman ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem práce je navržení možných opatření, která povedou v souladu se specifiky kladenského hokejového klubu ke zlepšení aktivit v oblastech marketingu a spolupráce s partnery a fanoušky klubu Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění aktivit v oblasti marketingového mixu, spolupráce s fanoušky a partnery klubu. Klíčová slova: marketingový mix, sponzoring, interview, HC Vagnerplast Kladno
Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení
Čermák, Roman ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem práce je navržení možných opatření, která povedou v souladu se specifiky kladenského hokejového klubu ke zlepšení aktivit v oblastech marketingu a spolupráce s partnery a fanoušky klubu Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění aktivit v oblasti marketingového mixu, spolupráce s fanoušky a partnery klubu. Klíčová slova: marketingový mix, sponzoring, interview, HC Vagnerplast Kladno

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.